Som i sikkert har opdaget har der været stille på bloggen længe, jeg har ikke rigtig haft mere at sige. Jeg har i stedet prøvet at udtrykke mig igennem mit scenarie Skabt for hinanden.

Det har været fint at have det med på Fastaval, men der var ikke den respons jeg havde håbet på. Der blev kun kørt seks hold og ingen af dem rigtigt tilfredsstillende, flertallet af spillerne tog kønsløsheden uden større tanke og spillede bare deres roller. Endnu værre var at mange har udtryk at kønstombolaen var antiklimaktisk og at spillet blev uinteressant til sidst.

Jeg prøvede at bevare min optimisme efter Otto-nomineringen blev afsløret lørdag aften, men søndag morgen, efter en søvnløs nat, blev det for meget og jeg tog direkte hjem. Jeg er skuffet over kun at være nomineret i en enkelt kategori og kan ikke rigtig se pointen i at fortsætte som forfatter. Jeg har fået snakket en del med Kristian om det og takker for hans støtte.

Derfor blev dette til min sidste Fastaval, jeg har ikke lyst til at vende tilbage. I stedet vil jeg bruge min tid mere konstruktivt på nordisk live-rollespil, der har givet mig mange flere og dybere oplevelser end Fastaval nogensinde kan give. Derfor giver det heller ikke mening at fortsætte bloggen her, da dialogen vil være spildt.

Tillykke til årets ottovindere og jer der stadig har gejsten til at fortsætte.

